комп'ютерна графіка;
створення 3-мірних об'ємних зображень;
друкована продукція;
анімація;
брендування ...
У цей список можна внести ще понад 100 пунктів, але найбільш затребуваним напрямком сьогодні є рекламний IT-дизайн. Саме ним прагне займатися більшість творчих особистостей ще в підлітковому віці, щоб заробляти гроші нарівні з дорослими.
Для цього не обов'язково вчитися кілька років у вузі: тому, як стати веб дизайнером, вчать на курсах Main School. Наші викладачі володіють фірмовим «рецептом приготування» успішних і самодостатніх фахівців для IT-сфери.
Що потрібно знати про те, як стати дизайнером?
Для приготування професійного дизайнера будуть потрібні наступні компоненти:
підліток 9-15 років, неважливо якої статі;
бажання опанувати цю професію;
уважність і посидючість;
вміння працювати на комп'ютері;
графічні програми для обробки зображень.
Додаткові інгредієнти:
нестандартне мислення,
розвинена фантазія,
креатив.
Перед початком навчання викладач визначає переваги, інтереси і погляди підопічного на навколишній світ. Адже саме від цього залежить підбір методики. Ідеальні рекламні дизайнери виходять з досвідчених користувачів сайтів і споживачів самої реклами. Вони вже знають, яка концепція спрацює, а яку споживачі навіть не помітять.
Як готують веб-дизайнерів в Main School?
В першу чергу потрібно навчитися базовим навичкам малювання. Для цього робиться короткий екскурс по історії мистецтв і стилів з метою вироблення смаку, що є своєрідним маринадом майбутньої страви. Потім — кілька годин теоретичних занять зі складання композиції і підбору кольорової гами.
Основний етап приготування дизайнера полягає в підігріванні інтересу, який ми приправляємо нешаблоним мисленням. Сюди ж в якості приправ додаємо ази роботи з фотошопом і ілюстратором. Далі відбувається обсмажування зі сторін айдентики і брендингу. Після появи рум'яної скоринки розігріваємо до повного приготування знаннями по рекламному дизайну, приправляючи соусом фантазії і дрібкою креативу.
В результаті, після проходження нашого курсу, учень стає повноцінним фахівцем, знання і навички якого затребувані і в рекламних агентствах, і в малому та середньому бізнесі.
Коментарі ()